مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 10:022022-02-24فناوري

تبلیغات همسان Native | کاربرد تبلیغات نیتیو


حجم زیاد تبلیغات در سایت ها، شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن ها به مسئله ای آزاردهنده تبدیل شده و کاربران با دیدن بنرها و تصاویری که رنگ و بوی تبلیغاتی داشته باشد، فورا آن را رد می کنند و حتی ممکن است زحمت خواندن آن را هم نکشند! اما جای نگرانی نیست چون تبلیغات همسان (نیتیو ادز) به کمک ابزارهای تبلیغاتی آمده تا این مشکل را رفع کند.

تبلیغات همسان چیست؟ نیتیو ادز به تبلیغاتی گفته می شود که ظاهر، فونت و محتوایی شبیه به محل ارائه تبلیغ دارند و به دلیل همسان و هم شکل بودن با سایر اجزای سایت یا اپلیکیشن، احتمال تشخیص آن ها به عنوان آگهی از سوی مخاطب، کم است و از این لحاظ تاثیرگذاری بیشتری دارند.

در واقع تبلیغات همسان به گونه ای طراحی می شوند که با رابط کاربری وبسایت هماهنگ باشند و به دلیل این که در صفحاتی مرتبط با موضوع آگهی گذاشته می شوند، کاربران آن ها را بخشی از مطالب سایت تلقی می کنند و اگر از متن و تصویر جذابی استفاده شده باشد، نرخ کلیک و بازدید بسیار زیاد می شود.

به طوری که CTR (نرخ لیک) نیتیوها نسبت به تبلیغات بنری، سه برابر است و در رابطه با آگاهی از برند، 70 درصد بهتر از بنرهای تبلیغاتی عمل می کنند.

کاربرد و مزایای تبلیغات همسان تبلیغات نیتیو اغلب برای افزایش ترافیک ورودی سایت و بازدید از یک پست یا مقاله، طراحی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات همسان Native | کاربرد تبلیغات نیتیو

تبلیغات همسان Native | کاربرد تبلیغات نیتیو